Як підготувати картку товару

23.07.2019
UTMart UTMart

Маркетплейс – це оптимізована онлайн-платформа для продажу товарів та послуг. UTMart, OLX, AliExpress, Lamoda, Prom.ua – усе це приклади популярних в Україні маркетплейсів. На них розміщуються картки товарів – своєрідний міні-лендінг, який надає споживачу інформацію про продукт і спонукає здійснити покупку.

Правила та цінова політика платформ можуть суттєво відрізнятись, на них існують різні платні і безплатні інструменти для просування товарів. Звичайно ж, платні способи просування дають свій ефект, та ми рекомендуємо користуватися також безплатними інструментами. Перш за все це стосується оформлення карток товару.

Правильно оформлена карта товару на UTMart виконує наступні функції:

  • Привертає увагу;
  • Бореться з запереченнями;
  • Відповідає на питання споживача «Для чого мені це»?;
  • Робить процес купівлі зрозумілим, простим і швидким;
  • Утримує відвідувача на сайті, стимулює його інтерес;
  • Допомагає визначитися з вибором.

Про маленькі та великі таємниці створення крутих текстів для карток товарів читайте у нашій статті. Одразу наголосимо: ми не говоритимемо про веб-дизайн, юзабіліті сторінок сайту і SEO – ці теми занадто широкі і заслуговують на окремі статті. Ми говоритимо про те, як подати ваш товар на UTMart, щоб він привернув увагу відвідувача, і як результат – відбувся продаж.

Назва товару

Вона повинна бути короткою, чіткою і зрозумілою для споживача. Якщо стоїть вибір між складною професійною термінологією і простими загальновживаними словами – обирайте друге. Однак є виключення з правил: якщо вашою цільовою аудиторією є професіонали, знайомі з вузькоспеціалізованою термінологією, – сміливо використовуйте її.

В заголовку картки повинна бути загальноприйнята назва, бренд, модель, важливі технічні характеристики (наприклад: Фотоапарат дзеркальний Canon EOS 4000D 18-55 DC III (3011C004AA)). Якщо товар активно шукають в Інтернеті, слід враховувати також пошукові запити (щоб не втрачати трафік).

Фото і відео

Головне правило: зображення повинні бути гарної якості з високим розширенням. Фон краще обрати світлий або контрастний. Світло повинне бути природнім або правильно виставленим. Не використовуйте фотоспалах – зображення вийде поганої якості і з бліками. Фотографуйте товар з різних сторін, щоб споживач міг роздивитись всі важливі деталі.

Якщо товар великого розміру, додайте одне фото загального плану і декілька зображень окремих частин обєкту. Одяг, прикраси, деякі гаджети та інші товари такого плану можна сфотографувати на моделі. Особливо це стосується одягу, взуття та аксесуарів.

Хороша ідея – додати до оголошення відео огляд товару, де видно його в дії.

Мінімальна кількість фотографій до карточки товару – 3. Можна завантажувати і більше, все залежить від правил конкретного маркетплейсу.

Ціна

Ціну краще всього виділити більшим/контрастним шрифтом і розмістити біля кнопки CTA (call to action – заклик до дії). Це правило використовує більшість маркетплейсів, не нехтуйте ним при розробці дизайну свого інтернет-магазину.

Опис товару

Опис товару часто пишуть по технічному завданню SEO-спеціаліста, який працює над проектом. Добре, коли його вимоги адекватні і відповідають рекомендаціям пошукових систем. Текст повинен бути читабельним, містити корисну для споживача інформацію: розкривати важливі особливості товару, відповідати на питання «Навіщо мені цей продукт?»

Приклади важливих характеристик: тканина компресійна, годинник водонепроникний, покриття стійке до подряпин.

Стосовно об’єму: опис товару найчастіше обмежується 500-1000 символами. Логіка власника магазину, який замовляє опис 500 000 позицій товару, зрозуміла: йому треба вкластись в бюджет. Короткі описи товару доцільні, якщо мова йде наприклад про інтернет-магазин метвиробів та фітингів. Але в деяких випадках великий обєм тексту буде виправданим.

В погоні за кількістю не слід забувати про якість: тексти мають бути змістовними, гарними і вичерпно описувати товар. Почитайте, наприклад, описи дорогих гаджетів. Крім переліку технічних характеристик, ви знайдете в таких текстах ґрунтовне порівняння з іншими подібними гаджетами, побачите фото і відео, зняті на цю модель смартфону, вас навчать правильно користуватись технікою, познайомлять з відгуками.

 Якщо ваш товар нічим не примітний серед безлічі конкурентів, зробіть ставку на обєктивні фактори: поставте кращу ціну, пообіцяйте швидку доставку та ін. Акцентуйте на цьому увагу у своєму оголошенні. Якщо ж і цього зробити ви не можете, будьте оригінальними! Перетворіть опис найнуднішого товару на цікаву розповідь.

Які характеристики потрібно вказувати в описі (вони залежать від типу товару і його специфіки):

  • Зовнішній вигляд і розміри (таблиця);
  • В яких кольорах представлений виріб;
  • Виробник;
  • Матеріал, з якого виготовлений товар;
  • Властивості матеріалу;
  • Гарантії і сертифікати;
  • Правила обміну;
  • Строк служби;
  • Рекомендації по використанню;
  • Інформація про комплектуючі;
  • Інформація про упаковку (для крихких предметів – яка упаковка використовується при доставці в інші міста);
  • Інші важливі характеристики.

Точні характеристики товару зазвичай виступають ключовими словами пошуку і підіймають його вище в пошуковій видачі («сукня вечірня», «пальто демісезонне», «шуба норкова» та ін.)

Описи деяких категорій товару краще оформити у вигляді таблиці (це наприклад стосується гаджетів та електроніки, подивіться приклади оформлення картки товару, наприклад, на «Розетці»).

Деякі технічні характеристики можна адаптувати для кращого сприйняття споживачем. Наприклад, фраза «память компютера 16 Гб» може бути не зовсім зрозумілою. Зате фраза «Ноутбук працює швидко, навіть коли в браузері відкрито 20 вкладок» звучить круто.

Добре, якщо ви можете запропонувати покупцю обрати різні параметри одного і того самого товару – це підвищує ранжування. Для одягу і взуття такими параметрами є колір і розмір, для електроніки – колір корпусу і об’єм пам’яті тощо.

Пишемо про переваги

Не завжди буває доцільно робити окремий блок з описом переваг продукту – особливо, якщо це каталог на кілька тисяч позицій. Але деколи буває корисно написати в карточці товару про переваги покупки саме у вашому інтернет-магазині.

В 90% текстів у картці товару описано всі важливі характеристики продукту, його сильні сторони. І при цьому – ні слова про те, чому покупцю вигідно купити товар саме на вашому сайті. А це велика помилка.

Подумайте, які вигоди ви можете запропонувати потенційному клієнту? Це може бути приваблива ціна (нижча, ніж у конкурентів), максимально швидкі строки доставки (і курєрська доставка по місту в день замовлення наприклад), гарантії якості (з можливістю обміну або повернення товару), регулярне поповнення асортименту (із врахуванням останніх трендів) та ін. Подумайте про сильні сторони вашого магазину і впишіть їх у текст. Памятайте: ключова фігура тексту – клієнт – ваш магазин повинен вирішувати його проблеми і задовольняти його потреби. Не потрібно писати в перевагах про те, скільки конкурсів виграла ваша компанія, яка у вас «динамічна і творча команда», які ви активні і цілеспрямовані. Не вихваляйтесь на пустому місці, а дайте клієнту відчути себе особливим.

Теги

На деяких маркетплейсах можна вписувати у картку товару теги – не лінуйтесь робити це. Вкажіть максимальну кількість тегів (ключових слів), по яким споживач зможе знайти ваш товар. Обирайте тільки релевантні теги – покупці все одно не будуть клікати на ваш товар, якщо він не відповідає їх запиту. Відповідно ранжування понизиться. Приклади тегів: «спорт», «фітнес», «спортивний одяг», «БАД», «товари для фітнесу» та ін.

 

Досвід UTMart свідчить: правильно оформлені картки товарів збільшують довіру споживача до вашої компанії та спонукають його здійснити покупку. Не нехтуйте цим прекрасним інструментом продажів!
Продавайте більше разом з
UTMart!

Коментарі

Не знайдено дописів

Написати відгук