Як скласти класний текст про компанію

14.07.2019
UTMart UTMart

Коли ми заходимо на головну сторінку компанії – які фрази бачимо в більшості випадків? «Наша компанія динамічно розвивається», «колектив спеціалістів з творчим підходом до роботи», «індивідуальний підхід до кожного клієнта»… Ці мовні штампи давно втратили свій зміст і не несуть в собі жодної корисної інформації. Сторінка «Про компанію», «Про нас» - це місце знайомства з потенційним клієнтом. Місце, де ви представляєте себе і свій бренд. Як скласти класний текст про компанію, щоб читачі не тікали з сайту після прочитання перших рядків – читайте у нашій статті.

Про що писати на головній сторінці?

Звучить жорстоко, але це правда: клієнту байдуже на «динамічну професійну команду», коли він вперше потрапляє на ваш сайт. Клієнта головним чином цікавить власна вигода, вирішення власних задач. Напрошується висновок: сторінка «Про компанію» не повинна розповідати про вашу компанію. На сторінці «Про нас» повинен бути текст «Про вас»: про бажаних, капризних, економних, лояльних, вибагливих – клієнтів. Людям цікаво читати про те, як ви вирішите їх проблеми та чому вони повинні довіритись саме вам.

Отже, центральна фігура тексту – клієнт, на ньому і його потребах повинна бути зосереджена вся увага. Це базовий принцип, тепер переходимо до конкретних порад.

Порада 1: На сторінці «Про нас» не забувайте вказувати – хто ви?

Дивно, але факт: в тексті «Про компанію» часто відсутня назва самої компанії. Можливо, автору це здається самоочевидним, але читачу не завжди зрозуміло, з ким він має справу.

Порада 2: Розкажіть, якою діяльністю займається компанія

Продовжуючи відповідати на питання «Хто ми?», напишіть про те, чим ви займаєтесь, і кого можуть зацікавити ваші товари і послуги. Говоріть про реальні проблеми цільової аудиторії, вирішення яких ви візьмете на себе. Не забудьте підсилити текст блоком УТП (унікальної торгової пропозиції).

Порада 3: Складіть список послуг, які надає компанія

Блок з описом послуг можна розмістити на окремій сторінці сайту. Якщо ж такої сторінки не передбачено, напишіть перелік послуг в тексті «Про компанію» (оформіть у вигляді списку). Хороша ідея – створити гіперпосилання на цільові сторінки сайту.

Розповідайте про свій товар делікатно: не вихваляйтесь, не впарюйте, не уподібнюйтесь віруючим-харизматам, які чомусь вважають, що людині, яка тягне з базару тяжкі сумки, саме час зайнятись порятунком своєї душі. Продовжуючи метафору: полегшіть клієнту його дорогу додому з тяжкими сумками, а не розповідайте про те, як рятуєте світ, продаючи свій унікальний продукт.

Можна спробувати наступні методи:

  • Розкажіть історії успіху, повязані з використанням вашого продукту;
  • Зобразіть портрети типових клієнтів, які успішно використовують ваш продукт;
  • Ненавязливо підкресліть ті якості продукту, які роблять його унікальним;
  • Окресліть конкретні вигоди, які отримає споживач.

Не забувайте залишати в центрі уваги клієнта, ваша компанія – лише «фон».

Порада 4: Переваги компанії – у цифрах і фактах

Перед тим, як почати писати текст «Про компанію», зберіть всі можливі цифри, що мають відношення до вашого бізнесу, і вигідно презентуйте їх потенційним клієнтам. Цифри можуть говорити про що завгодно: про досвід роботи компанії на ринку, про тривалість гарантійного строку, про кількість замовників, про швидкість, з якою ваші працівники готують піцу. Цифри – це саме та переконлива конкретика, якої часто бракує рекламним текстам.

Порада 5: Розміщуйте на головній сторінці фотографії

Це можуть бути зображення вашого офісу, співробітників фірми, виробництва, інтер’єру магазину. Сьогодні ресторани і готелі часто створюють віртуальні 3D тури у свої заклади – і це дійсно виграшна стратегія.

Покажіть фотографії живих людей – співробітників фірми. Напишіть короткі біографії працівників, про їх ставлення до бізнесу, навіть про літературні та музичні смаки.

Можна опублікувати неформальний контент: фото і відео з корпоративних свят, бліц-інтервю, робочий процес.

Важливий момент! Всі фотографії повинні бути відмінної якості і підкреслювати зміст того, про що ви пишете.

Порада 6: Розмістіть на головній сторінці відгуки про компанію

Можна створити окремий розділ для відгуків, але якщо такого розділу не передбачено на сайті, то відгукам місце саме на головній сторінці.

Порада 7: Не забувайте про заклик до дії!

Сторінка «Про компанію» має свої конверсійні цілі, вони залежать від особливостей бізнесу і від комерційних задач.

Якими бувають конверсійні цілі головної сторінки:

  • Спонукати відвідувача зробити замовлення;
  • Підштовхнути до написання листа по e-mail або до дзвінка по телефону;
  • Спонукати оформити підписку;
  • Перейти на сторінку компанії в соцмережах;
  • Направити на цільові сторінки: відгуки клієнтів, каталог, зразки робіт в портфоліо та ін.;

Коли відвідувач сайту закінчить читати текст, потрібно, щоб йому захотілось зробити наступний крок.

Порада 8: Ще більше індивідуальності!

У вашого бренду повинен бути власний, ні на кого не схожий, голос.

Можна розповісти про те ким ви НЕ є: про свої відмінності від конкурентів, чому ваш товар кращий за інший (який на перший погляд здається схожим на ваш). Розкажіть про ваші цінності - у формі живої історії, а не бездушного списку цілей компанії. Не використовуйте технічну та ділову термінологію. Пишіть лаконічно.

Висновок

Нікому не потрібні нудні штамповані тексти, вихваляння, дифірамби вашій неповторності та винятковості. Така стратегія від початку провальна. Напишіть про те, що хоче почути споживач. А для цього потрібно чітко визначити цільову аудиторію. Тримайте клієнта в центрі своєї уваги і побудуйте навколо цього «центру» розповідь про свій бізнес. А далі можна використовувати найрізноманітніші типи контенту та стильових прийомів.

 

 

Коментарі

Не знайдено дописів

Написати відгук